Üniversitemizin Gazetecilik Bölümü, öğrencilere çok boyutlu bir eğitim-öğretim anlayışı kazandırmayı, iletişim bilimi alanındaki çağdaş gelişmeleri aktarmayı ve onların mesleklerini…
Görsel İletişim Tasarımı, görme ve algılama yetisini kazandırmayı amaçlayan görsel tasarım ve üretimle ilgili bir bölümdür. Bölümde sosyal bilimlerin giriş dersleriyle…
Rekabetin küresel bir nitelik kazandığı günümüz koşullarında alışkanlıklar, beğeniler, talepler, değerler, hatta paradigmalar çok hızlı değişmektedir. Kurumlar ve bireylerin etkili bir şekilde…
Teknolojik çağ ile birlikte iletişim kanalları ve kullanıcıların bu kanallara erişimi çok daha kolay hale gelmiştir. Küreselleşen medya gerçeği, çağdaşlaşma sürecinde ülkemizin değerlerinin…
Yeni Medya ve İletişimi bölümünün amacı, iletişim alanında yaşanan değişim ve gelişmelerin yarattığı gereksinimleri karşılamak üzere nitelikli insan kaynağını yaratmaktır. Yeni iletişim teknolojilerinin…